قرارداد طراحی سایت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
قرارداد طراحی سایت

قرارداد طراحی سایت , یکی از مهمترین قرارداد های همکاری در زمینه طراحی سایت میباشد که مشتری از برخی موارد آن اطلاع داشته باشد تا بعدا به مشکلات دیگری برخورد ننماید.

یکی از مهمترین بخش هایی که در قرارداد طراحی سایت باید دقت نماییم اینست که نحوه تحویل سایت در قرارداد درج شود. برخی از طراحان سایت , وبسایت را بصورت پورتال تحویل مشتری میدهند و دسترسی به هاست و دیتابیس کل سایت رو به مشتری ارایه نمیدهند و سالهای بعد جهت تمدید سایت کاربر مجبور است هر هزینه ای که طراح سایت جهت تمدید درخواست نماید را پرداخت کند! ولی با دست گرفتن کل وبسایت اعم از هاست و دیتابیس کل سایت سال بعد در صورت عدم توافق با طراح سایت مشتری میتواند به هر هاستینگی که تمایل دارد وبسایت خود را انتقال و در آن هاست سایت خود را بالا بیارد.

قرارداد طراحی سایت

ایران فرا وب سعی کرده نحوه همکاری و درج قرارداد طوری باشد که واقعا هیچ گونه ضرری در این همکاری به مشتری وارد نشود. و بصورت صادقانه توضیحات مورد نیاز مشتری را ارایه مینماید تا مشتری را با خبر سازد.

یک موردی که باید صادقانه به مشتریان محترم عرض کنم اینست که قرارداد همکاری فقط یک تعهدنامه میباشد که مابین طرفین نوشته میشود. ولی مهمترین بخش از کار به خود طرفین بستگی دارد. اگر طراح سایت واقعا به نیت کار و همکاری خوب بخواهد همکاری نماید شاید نیازی به قرارداد هم نباشد. ولی گاها دیده میشود بزرگترین قرارداد طراحی سایت نوشته میشود ولی متاسفانه طراح سایت در عمل به هیچ کدام از موارد درج شده اعتنایی نمیکند. و چیزی که در طول یک دهه تجربه کردیم از همه مشتریان که به سمت ما اومدند و قبلا مشتری شرکت های طراحی سایت دیگری بودند… اینست که صداقت در کار مهمترین بخش از همکاری میباشد وگرنه هر گونه سفت و سخت بودن در قرارداد تاثیری در عمل نخواهد داشت و مهمترین قسمت کار وجدان طراح سایت میباشد. که اگر بخواهد با وجدان واقعی کار انجام بدهد مطمینن بهترین کار انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *